mandag 26. november 2007

StueOppdateringer

Nå er det påtide med litt oppdateringer fra stuen min...
Det er endel måneder siden vi flyttet, og enda har vi ikke funnet ut hvordan vi vil ha det..
Jeg vil ha bruntoner, grønt, orange og gull. Han vil også ha sort inn, men det mener jeg ikke passer inn i hele bildet. Han vil bla annet ha sorte lift-gardiner, noe jeg rister på hodet over fordi vi har mørk brun sofa rett attmed.

Men, idag har jeg endelig fått litt spark bak, og har gjort noe her.
Jeg har hengt opp bilder og lamper over sofaen, og tenkt ut hvilken tv-benk jeg vil ha. Den vi har nå kan sees lengre nedover på 1.innlegg fra nyehuset - en stor sjenk...




De siste bildene er ikke fra vårt hjem, men inspirasjon til slik jeg vil ha det. Kanskje med trekurver inni rommene i benken også. Da får vi plass til litt ting.

Ingen kommentarer: