tirsdag 25. august 2009

Stille fra denne kanten - her er grunnen

I det siste har det vært veldig stille herfra, men dere må ikke tro at jeg ligger på latsiden for den grunn. Jeg har vurdert litt fram og tilbake med nettsidene mine i det siste, og kommet fram til at jeg ikke egentlig har tid til å oppdatere denne bloggen så mye som jeg ønsker. Jeg driver jo også en mengde andre blogger, nettprosjekter og nettbutikk.

For ikke så lenge siden opprettet jeg green-ecomom som jeg har store ambisjoner om. Her vil jeg fortsette å blogge om disse temaene, men med ørlite mindre personlige innlegg. Dog, bloggen vil ha mer personlig preg enn jeg har hatt på eks. meditrina.
Innleggene som er her i denne bloggen, vil også etter hvert bli flyttet over på green-ecomom.
Så stikk innom der om du er interessert i grønn livsstil, naturlig helse, familieliv og det å drive noe hjemmefra.

5 kommentarer:

Anne sa...

Oj, er det du som har alle disse nettstedene?! Det fullt forståelig at du ikke oppdaterer her så ofte :) Har lagt til green-ecomom som lenke på bloggen min nå. Keep up the green work :D

Naturlige Anita sa...

Ja, du vet meg.
Takk for lenken!
Det er også mulig å følge bloggen på samme måte som med blogspot blogger nå.

Anonym sa...

Da følger jeg med på lasset og :)
har hatt glede med å lese dine blogger, og er fornøyd :)

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra