tirsdag 11. november 2008

Ting som opptar min tid

Det har vært rolig fra denne kanten for tiden. Grunnen er at det er mye styr med lillebror. Det viser seg at han har stramt tungebånd. Vi sliter endel med ammingen og han svelger veldig mye luft. Det resulterer i smerter i magen for ham, og en stund var det ekstreme tilstander her der vi sov på bytte jeg og mannen. Alle gikk rundt og var trøtt hele tiden.
Vi har begynt å finne løsningen på det. Han får rape mye under måltidene, han får ligge uten bleie flere ganger for dagen og vi har tøybleier på stumpen for at han skal få følelsen av at det er luft der (det er nemlig da det kommer noe) Samt at jeg har kjøpt et bæresjal og bruker det mye. Vi venter i skrivende stund på svar på henvisningen til øre-nese-hals for vurdering om å kutte tungebåndet litt. Sykehuset har tydeligvis bedre tid å vente enn oss..

En annen ting jeg bruker mye tid på for tiden er å lese, skrive mail og undersøke. Jeg leser om moms, miljøvennlige printere, resirkulert papir, miljøfyrtårn, produkter og priser. Jeg har nemlig registrert et foretak i samband med den andre bloggen min Meditrina, og har et stort prosjekt der på gang. Mer informasjon om det kommer når jeg vet mer selv.

Ingen kommentarer: