onsdag 18. januar 2012

Hvorfor jeg handler på nett

Som mange sikkert vet er jeg fan av helsekost, naturlig mat, og økologisk hudpleie for å nevne noe. Den ideelle butikk for meg er en liten butikk som ligger langs gaten, men masse frukt og grønt utenfor, nett som de typiske innvandrerbutikkene. Men, innenfor ønsker jeg å ha løsvekt te og krydder, samt supermat. Hyller med rengjøringsmidler, bøker, lavkarbo, glutenfritt, supermat, raw food, økologisk hudpleie, hårpleie, kroppspleie og sminke, helsekost til enhver anledning, treningsprodukter, sukkerfritt, juicere og dehydratorer og kanskje også en liten kaffe krok hvor man kan få kjøpt en kopp te eller kaffe, eller kanskje også en nypresset juice eller smoothie!

Desverre er det ikke mange butikker som er slik. Det er noen som kommer høyt opp på listen, men ingen som når helt opp. Og derfor handler jeg en del på nett. Min favorittnettbutikk ligger i Amerika. Mange mener det er feil å bestille varer fra USA når man kan benytte seg av lokale butikker. Selv jobber jeg i en av de lokale butikkene og velger heller å bestille fra USA fordi myndighetene her i Norge nekter oss å være sunne.. Alle avgiftene som de legger på oss er helt galskap, og når jeg kan få produkter fra USA til mindre pris enn jeg betaler inn i butikken min, ja da er det litt gale syns jeg. I tillegg har vi posten Norge som sluuuuker fortjenesten til de små butikkene. Jeg syns det er merkelig at hvis jeg vil sende en pakke til en venninne må jeg fort ut med 150kr, men hvis jeg bestiller for samme vekt i fra USA koster det meg 30kr i frakt.

Så, derfor handler jeg det jeg kan på nett, og fra USA. Jeg har funnet min favorittbutikk, og jeg skriver mer om den i morgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

I think that what you posted made a lot of sense. However, think about
this, suppose you were to write a awesome headline?
I mean, I don't wish to tell you how to run your blog, but what if you added a title to possibly get a person's
attention? I mean "Hvorfor jeg handler p� nett"
is kinda boring. You should glance at Yahoo's home page and watch how they create article titles to grab viewers interested. You might add a related video or a related pic or two to get people excited about everything've got to say.
Just my opinion, it might make your website a little bit more interesting.


Also visit my homepage - simply click the up coming webpage