søndag 15. mars 2009

Alternativmessen i Bergen 20.-22.mars

Nå er det endelig tid for den store alternativmessen i Bergen denne våren. 20.-22.mars er datoene, og det er jo faktisk neste helg! Dette tror jeg blir kjempegøy. Og noe av utvalget er:
astrologi, økomat, TØYBLEIER, stener og krystaller, ayurveda, helsekost, naturmedisin, urter, massasje, yoga, tarot, aura, håndtyding, astrologi, musikk, bøker, healing og MEG!

Ja, jeg skal nemlig ha stand med nettbutikken min Meditrina.no. I år tar vi med oss et utvalg av kremfresh produktene, men jeg håper etterhvert at vi kan være et fast innslag på messen og da ha med oss et større utvalg av produktene våre, og god informasjon om trygge produkter.
Så hvis du har lyst å prøve og lukte på kremfreshproduktene våre er dette en ypperlig mulighet. Vi skal også ha demo på endel av produktene.

Du finner oss på stand 62, der meditrina skal ha stand sammen med en annen selvstendig selger for kremfreshproduktene. Ved siden av oss, nærmere bestemt på stand 60 skal en av våre samarbeidspartnere på tøybleieforumet være. Hippe Hippo har spennende tøybleier i mange varianter.

Dette blir kjempegøy, og jeg gleder meg til å utforske messens gode utvalg. Samtidig er det veldig mye arbeid, og jeg tenker jeg er utslitt når denne helgen er over.

Åpningstiden på messen er:
Fredag kl. 13 – 20.00
Lørdag kl. 11.00 – 20.00
Søndag kl. 11.00 – 18.00

Sted:
Bergen, Grieghallen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns det nettopp var Alternativmesse jeg, men det var vel i høst - tiden går fort. Gøy at du skal ha egen stand!

Ellen Marie Albertsen sa...

Åh jeg gleder meg til alternativmessen :D:D Var der i fjor for første gang og det var helt magisk. I år tar jeg selvfølgelig turen i mai igjen. Kommer du til Trondheims alternativmesse kanskje?:)
Det hadde vært veldig spennende å se hva du har slags produkter! :)

Naturlige Anita sa...

Heidi: Ja, det var nettopp messe ja. Da var minsten min 3 uker, nå er han 6mnd. Tiden går så alt for fort!

Løvinnen: Vi har egentlig tenkt å bare være i bergen i år (siden det er her vi er fra) Men, man skal aldri si aldri. Det er bare litt vanskelig med såpass mange produkter som må kjøres/fraktes.