onsdag 8. april 2009

Endelig selvgjort!

En blogg jeg alltid blir inspirert av å lese er selvgjort.com
Jeg kjenner at jeg har lyst å lage noe, lyst å være miljøvennlig, for det virker jo så lett!
I den senere tid har forfatteren bak denne bloggen hatt et hektisk liv, og det ser jeg absolutt – det er ikke bare bare å prøve å starte en egen bedrift for å kunne leve av seg selv og ikke samfunnet. Derfor tok jeg kontakt med henne, og foreslo at det kunne gå ann å gjøre om bloggen litt, slik at de som ønsker det kan være med å bidra med selvgjorte ting.
For det blir heldigvis mer og mer i vinden at man skal lage ting selv. Gjenbruk og miljøsparende tiltak er kjempebra. Jeg har registrert meg som bidragsyter, og kommer nok til å ta meg tid til å poste der innimellom.

Og, jeg har allerede planer klare for påskeaktiviteter med guttungen.

Ingen kommentarer: