søndag 3. august 2008

Dag 28 av 365declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 28
I dag har jeg ryddet på vaskerommet mitt. Det er en ting jeg ikke gjør så veldig ofte, fordi det ikke er så gale. Men noen dager, som i dag, blir jeg bitt av noe merkelig og rydder de merkligste steder. Nå er alle vegger og gulv vasket, støv tørket og skapet decluttert. Der var mye rart. Har kastet en ødelagt målestokk, den rustne og bøyde sagen, ødelagte skruer og spikre. Har også sortert i alle boksene med skruer og spikre, to metallbokser er lagt til gjennvinning. Det var en smart ting jeg lærte da vi flyttet inn her, brukte metallbokser fra annanas, hermetiske tomater osv er super til å oppbevare småting i, som skruer og spikre.

Hva har du kvittet deg med i dag?

Ingen kommentarer: