søndag 14. juni 2009

Er du seriøs eller useriøs?

På mandag fikk jeg en real bakoversveis, og jeg kjenner jeg raser inni meg enda når jeg tenker på det. Jeg har veldig lyst å blogge om det, og har tenkt flere ganger at jeg skal det, men når jeg setter meg ned for å skrive backer jeg ut. Jeg kan ikke legge fram en "seriøs" aktør på markedet på den måten, uansett hvor useriøs de oppfører seg, og uansett hvor mye de ødelegger for meg akkurat nå.
Det jeg kan si er at jeg anbefaler alle å sjekke kilder, refferanser osv før et samarbeid. Det går bare tilbake på deg selv hvis du ikke gjør det, og det kan faktisk ramme deg hardt - selv om det bare virker som et uskyldig samarbeid og litt gøy.
Og til dere på den "andre siden" - vær seriøs hvis du virkelig vil noe sted. Og for all del meld fra til dem du har et samarbeid med om du ønsker å avslutte dette samarbeidet før avtalt tid. Ikke bare sett deg på bakbena og nekt.

Ja, dere som leser her blir nok nysgjerrig, men jeg må få lettet trykket her kjenner jeg!

Ingen kommentarer: