fredag 5. desember 2008

Min busdagsgutt

Tenk, når denne posten blir postet har jeg en storebror i hus som endelig har blitt fire år. Alle de gleder og sorger vi har gått igjennom. For fire år siden lå jeg, 18 år gammel og uefaren, med rier, 12 dager på overtid og ventet spent på barnet i magen. Med skrekkblandet fryd ventet jeg spent. Men i dag er han fire år, og storebror blitt.
I går gledet han seg til å legge seg fordi han skjønte at det bare skulle litt soving til for at dagen skulle komme. Han har bakt kake selv som han skal ha med i barnehagen, og på kvelden i morgen skal hele familien ta pause fra stress og styr og sette oss ned å se på Cars the movie. Helten hans skal på tv på bursdagen hans!!

Gratulerer med dagen min lille skatt!

2 kommentarer:

HildeSol sa...

Gratulerer med store storebror! :)

Naturlige Anita sa...

Tusen takk!