lørdag 21. februar 2009

5 på topp kosmetikkprodukter

Jeg fant en tag-greie på nett med Favoritt kosmetikk. Selv om jeg ikke er tagget selv måtte jeg ta den til meg og svare på den.

Her er mine 5 favoritt produkter for tiden (disse varierer veldig da jeg forhandler og fordyper meg i kosmetikk i alle mine 3 jobber for tiden)

1. Krem-fresh Mandelskrubb appelsin og grape. Myke hender? Myk kropp? JA TAKK! En bedre skrubb enn dette har jeg ikke kommet over. Den har gode skrubbekorn så du kjenner at den tar litt, samtidig som det ikke kjennes for mye ut. Når den kommer i kontakt med vann blir det……


Trommevirvel…..



Olje, som smører og pleier kroppen!

2. Urte-Haven Karite Xtreme Lip Balm orange. For et produkt! Lukter godt, og fungerer kjempebra på tørre vinterlepper og forkjølelseslepper. Vi brukte den også under nesen når vi var sår pga forkjølelse, virket godt og lindrene der også.

3. Lavera Body Lotion Sitrusfrukter. Huden blir deilig myk, samtidig som sitrusfruktene virker oppkvikkende på sinnet (og oppstrammende på huden)

4. I.d. Mineral foundation. Denne inneholder Bismuth som kan forårsake kløe, derfor ser jeg meg rundt etter andre alternativer, men foreløpig har jeg ikke funnet en jeg liker bedre. Denne er lett å påføre og å få jevn.

5. Dr.Hauschka Farget dagkrem.
For de dagene jeg ikke orker styr med dagkrem som må tørke før jeg kan ta på foundation. Akkurat passe fet for min hudtype, trekker godt inn og blir ikke skjoldete

(6. Kremfresh Smør på flesk. Klarte jeg å holde meg til bare 5 produkter da? Neida, denne måtte jeg bare ha med. Bodylotion i fast form. Dusj deg ferdig, ta et steg bort fra vannet. Ta smør på flesk forsiktig i den varme vannstrålen fra dusjen og smør deg inn. Tørk bort det overflødige med håndkle etterpå. Du er ferdig smurt når du kommer ut av dusjen.)

Urte-haven produktene selges på meditrina.no
Jeg er frittstående hudpleier for Kremfresh, så om det ønskes å kjøpe det er det bare å ta kontakt. Disse produktene vil snart bli lagt inn i nettbutikken på meditrina
Lavera og Dr.Hauschka fåes i helsekost landet over, og også enkelte nettbutikker. I.D makeup fåes hos utvalgte hudpleiesalonger


Hvis du har lyst kan du lage din egen 5 på topp kosmetikkprodukter, legger du igjen en kommentar her kan vi samle alle blogger som henger seg på ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg gjør det rett og slett her..

* Mango body butter fra Body shop. Vet at den er full av parfyme og God knows what else, men har ikke funnet noen annen krem basert på mangokjerneolje så...
* Kiehl's SPF15 ansiktslotion. Uparfymert og helt genial. Men uten konserveringsmiddel så den skiller seg hvis den blir for varm f.eks på ferie.. D'oh
* Boots Organic Baby Massage Oil. Kan brukes til nesten alt!
* Yoghurt og havregryns-ansiktsmaske. Billig og fint.
* Buffy the Backside Slayer fra Lush. Tilogmed faren min liker den!