mandag 16. februar 2009

Menyplanlegger Mandag 16.02.09

Jeg har tidligere skrevet om dette på bloggen min her.
Nå kom jeg over den siden igjen, og ble så inspirert..

Nå har vi gått i mange uker der mannen har planlagt middag og handlet for oss. De kveldene jeg har jobbet har han ikke beregnet mat til meg, så jeg har vært litt plaget av at jeg må ta med meg brødskiver og ikke får varm middag.. Derfor har jeg engasjert meg denne uken og vi har sammen laget en meny for uken som gjør at jeg også kan ta med meg rester på jobb.

Mandag: Helstekt ørret med potetbåter og agurksalat
Tirsdag: Fiskegrateng med gulrot og potet
Onsdag: Egg, (bacon) og tomatbønner
Torsdag: Tomatsuppe med egg og brød
Fredag: Pannekaker (flesk til dem som liker det)
Lørdag: Lasagne med salat og brød
Søndag: Raspeballer med kålrot, svineknoke og pølse
Mandag: Fiskeboller i kvit saus med potet, gulrot og brokkoli

Vi planlegger alltid med neste mandag også slik at vi slipper å gå i butikken mandagen rett før middag, da er alle sulten og vil ha hele butikken med oss hjem.

1 kommentar:

Anonym sa...

SV: Ok, det var ikke det jeg lærte på skolen. Det var liksom det som var forskjellen på deo og antipersperspirant. Skal se på etikketten på en deo neste gang.
Takk for linken!