onsdag 4. februar 2009

Dag 3, flyladyoppstart

I dag sto jeg opp og hoppet i dusjen med en gang. Da fikk jeg en kickstart på dagens oppgave som var å kle på meg alle klærne, inkl sko. Jeg dullet meg litt opp og ordnet meg og gjorde meg klar for dagen.
Grunnen til at flylady mener man bør ha sko på seg har jeg beskrevet litt i gårsdagens post, samt i en kommentar under der..
Jeg fikk vel egentlig ikke gjort så mye mer enn på en annen dag, men hovedgrunnen for det var vel i hovedsak at jeg sov så lenge.

Morgendagens oppgave er også klar. Gjør det du har gjort de foregående dagene. Altså, stå opp og kle på deg med en gang i stedet for å gå rundt i koseklær og slurve hele dagen, og pass på at vasken din skinner. Den klarer jeg lett. Vasken min skinner hele tiden, og jeg skal på intervju!

Ingen kommentarer: