mandag 9. februar 2009

Helgens Hendelser

Ja, som jeg skrev tidligere har vi hatt en hektisk helg her.
Vi ryddet endel ut av kontor/gjeste/lager rommet tidligere i uken, og fredag skaffet vi en tilhenger. Lørdag sto vi opp tidlig og forsatte å rydde. Vi tømte kjelleren for et stort gammelt IKEA skap som er ødelagt (ja det var i orden da vi flytta, ikke lurt å oppbevare ting i en fuktig kjeller!!) Til slutt hadde vi klart å fylle en stor henger med skrot vi bare hadde samlet opp. Og det til tross for at vi tømte en del når vi flyttet hit for snart to år siden også.

Mens vi gikk der å rydda gikk lillebror lei, og bare kjeftet. Vi viste at hvis vi begynte å sulle nå så nådde vi ikke søppeldynga da vi bor et stykke unna.. Derfor knøt jeg på meg lillebror i sjal på magen og forsatte ryddingen. Det var ikke mye igen da, men jeg fikk lange blikk fra turgåere som gikk forbi ja..
Hadde med meg sjalet til dynga i tilfelle han ikke ville sitte i ro i bilen der, men det gikk helt bra, dess uten tok det ikke så lang tid. Storebroren var kjempeflink og hjalp oss med å kaste, og så med store øyne på gravemaskinene og truckene som kjørte forbi.

Søndagen gikk med til arbeid i nettbutikken.. Endelig har jeg fått inn norges første Debiosertifiserte pleieserie på Meditrina. Dette er absolutt produkter jeg kan gå god for.
Norskprodusert, en del av dem har svanemerket, en del debiomerket, det er brukt store deler økologisk produserte råvarer. Dette er jeg stolt over!
Derfor gir jeg også 10% rabatt i en uke på alle Urte-Haven produkter i nettbutikken.

Ingen kommentarer: