fredag 18. juli 2008

dag 12 av 365 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 12..
Jeg har decluttert i drivhuset mitt. Hele huset er tømt, og de plantene jeg ser at ikke kommer til å overleve er gått i komposthaugen. Resten er innom i huset for å gjøre det lettere for han som skal passe huset å vanne blomster. ;)
Hva har du kvittet deg med i dag?

Ps. jeg er framdeles på ferie. Kommenterer innleggene deres når jeg er tilbake. Muligens en uke til.

3 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Fant tre stk inntørka potteplanter i snekker-kjelleren - de ligger nå i komposthaugen

merete sa...

Jeg valgte å la fysiske "minner" bli igjen og ikke kjøpe "flotte saker" med meg hjem fra ferieturen. Drømmer dokumentert på bilder ble med hjem i steden.
Ungene kom hjem med forhåndsutenkte ferieminner og skal kvitte seg med lignede saker her hjemme: glass + t-skjorter.

Naturlige Anita sa...

Kjempebra! Gøy at dere henger på framdeles.