onsdag 9. juli 2008

Dag 3 av 365 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 3
Jeg fortsetter ferden min på kjøkkenet jeg. I dag da jeg ryddet i skapene fant jeg tre pakker med kattemat (sånn med 8småpakker oppi). Katten min likte ikke disse, men jeg har tatt vare på de bare sånn i tilfelle. Men, hva kan jeg ha tenkt når jeg ikke kastet disse for noen mnd siden? At katten på mirkakuløst vis skulle få lyst på de igjen? eller at vi gikk tom for kattemat på en helligdag og da måtte tvinge det i katten vår? Nei, takke seg til makrellbokser og leverpostei om vi går tom for mat.

Hva har du kvittet deg med i dag?

2 kommentarer:

Sølvis blog sa...

En stk ubrukelig plast-kaketine!

Mari - Escape In A Book sa...

Dette er min dag 1:

Jeg har kastet en del skrot og gamle aviser og ryddet mange ting til den plassen de egentlig hører hjemme.