tirsdag 15. juli 2008

Dag 9 av 365 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 9..
Jeg fikk også en genial ide når jeg holdt på å pakke til ferien min. Jeg har mange prøver på kosmetikkprodukter liggende på badet. Og det forekommer svært sjeldent at de blir brukt. Jeg går gjennom dem med jevne mellomrom, og kaster det jeg ikke ønsker å ta vare på mer. Men, de jeg hadde igjen nå, de pakket jeg rett og slett med meg på ferie, for å prøve ut der. Det som ikke blir brukt går rett i søpla når vi kommer hjem.
Hva har du kvittet deg med i dag?

1 kommentar:

Sølvis blog sa...

1 stk vater - da vi testa den ut for å henge opp noe ble det megaskeivt. Vi testa igjen, målte med tommestokk, og vateren for på "hau" ut av døra.