tirsdag 29. juli 2008

Dag 22 av 365declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 22..
I dag har jeg ryddet gjennom alle dvdene våre. Min mann er en uhellbredelig filmoman, og hele sjenken i stuen er satt av til dvd filmer og spill. Mange filmer manglet cover, noen var ødelagt, og noen så vi bare en gang siden det ikke var helt vår smak. Jeg sendte en mail til mine brødre med liste over dvdene vi hadde men som vi ikke likte. De hadde lyst til å se endel av dem, så nå ligger de i en kasse i gangen klar til å få nye eiere. De som var ødelagt kastet jeg. Det er absolutt ingen vits i å ta vare på dem når de ikke virker.
Hva har du kvittet deg med i dag?

1 kommentar:

Demeter sa...

Jeg ryddet i filmskapet vårt her forleden jeg også. Man kan si han ikke tok det så pent når han så jeg hadde pakket vekk mange videoer og dvd'er som jeg skulle gi bort og gi til loppis. Vi har jo aldri sett på dem mer enn en gang, så hva er vitsen? Men han snek seg ut og plasserte de "dyrebare" skattene sine i ei hylle i skrotbua si. Heldigvis var de fleste mine så jeg fikk gjøre med de som jeg ville.Hihi!

Koselig og inspirerende blogg du har!