torsdag 10. juli 2008

Dag 4 av 364 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.
Dag 4
Hvorfor tar jeg vare på ødelagte mobiltelefoner? I dag fant jeg en oppå kjøleskapet, det er det stedet på kjøkkenet der jeg legger alt jeg må ta tak i senere, et ekte hot-spot. Denne telefonen ble lagt der for mange måneder siden, da den sluttet å virke. Kanskje var det noe jeg skulle prøve å få ut av den, kanskje telefonnr, eller bilder. Men de er long-gone for meg nå, og minnekortet hadde ikke noe innhold. Jeg tok vare på minnekortet siden det er brukanes til tlf jeg bruker nå, også kastet jeg telefonen.
Hva har du kvittet deg med i dag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

heisann, så kjekk blogg du hadde her :)
Og en intressang og lur utfordring, tror jammen jeg skal ta den, i allefall sånn helt uoffesielt. Rart med det med sånne små dagsoppgaver, det monner faktisk :)

Sølvis blog sa...

jeg tok en håndfull bittesmå duppeditter, og plastdingser ut av roteskuffen på kjøkkenet i dag

Monica sa...

Har kasta en babyhaler ...