tirsdag 8. juli 2008

dag 2 av 365 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutter-utfordringen!
Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.


Dag 2.
Jeg tenkte jeg skulle fortsette på kjøkkenet denne uken, siden det er ukens sone i FLylady systemet. Så, jeg ryddet kjøkkenskapet med alle grytene i. Der viste jeg det var noen gryter jeg ikke brukte. Jeg kasta en gammel stekepanne som var knukket i hanken og teflonet var halvveis borte, det er ikke lenge siden vi kjøpte ny, og siden den gang er det bare den nye som har blitt brukt. Føles deilig!

Hva har du kvittet deg med i dag?

3 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Jeg kvitter meg med en gul revnet ikea-pose nå med det samme.

Anonym sa...

Å du kan tro jeg kan kaste. Jeg kvitter meg med det meste i håp om å få plass i nytt hus. Jeg vurderer strengt. Men jeg har en mann som får vondt av å kaste

Naturlige Anita sa...

Kjempebra!

anonym: Jeg hadde også vondt av å kaste ting før. Jeg måtte ta vare på alt i tilfelle, og når jeg var barn var jeg helt ekstrem - samlet på alt. Så det er muligheter for din mann også ;)