torsdag 3. juli 2008

En stund siden

Nå har det blitt en stund siden sist jeg skrev her inne. Jeg har nemlig vært litt opptatt med endel småputtel. Magen vokser og det er nå bare 8 uker igjen til termin, det gjør at jeg får litt småangst og har kjent at jeg måtte ordne til litt i redet vårt. Bla annet har vi kjøpt sprinkelseng siden den vi hadde var oppbrukt. Vi valgte å kjøpe en ny sprinkelseng denne gang, men valget har vært vanskelig, siden jeg absolutt syns det er på sin plass med arv/bruktkjøp på slike ting. Men siden storebror klarte å ødelegge den vi hadde, som også jeg brukte når jeg var liten, og vi ikke fant noen vi likte på finn.no valgte vi å kjøpe ny. Vi har også fått på plass stellebord ++

Om en uke reiser vi til Kristiansand, vi skal på Kaptein Sabeltann show og campe. Jeg gruer meg litt til reisen og det at jeg skal sove i telt i en uke - høygravid. Men, jeg har valgt det selv, og nå er det ingen vei tilbake.

Jeg holder også på med et kurs nå. Det går over internett og er kurs i økologisk kosmetikk. Forhåpentligvis kan jeg etter kurset stille meg sterkere mtp kunskaper innenfor ingredienser brukt i kosmetikk.

På toppen av det hele holder jeg på å lansere en ny side. Det er dette som har vært drømmen min lenge, og den har blitt vurdert opp og ned flere ganger. Nå ser det ut til at det meste begynner å falle på plass, og nå er det bare småputling igjen før jeg begynner å markedsføre det hele...

1 kommentar:

Merete sa...

Hei! Så glad jeg ble for at du endelig har kommet med et innlegg igjen! :) Vil bare si at du er utrolig tøff! Tenkt høygravid med andre barn og du er like gammel som meg!? 22 år ikke sant? Du skal få ditt andre barn, og jeg har nettop funnet ut at jeg faktisk vil ha et barn i fremtiden om noen år... Snakk om forskjeller. hehe. Ville bare si at jeg beundrer deg for det. Og jeg liker virkelig å lese bloggene dine. Tro det eller ei, men du får meg til å tenke på ting jeg ikke har tenkt på tidligere med tanke på økologisk mat, sminke som ikke er testet på dyr osv...