onsdag 30. juli 2008

Dag 23 av 365declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 23..
I dag har vi vært på farten hele dagen, så det har blitt lite decluttering.. Men da jeg kom hjem hadde jeg veldig lyst på tomatsuppe, så da jeg sto ved komfyren tok jeg et overblikk i skuffen med alle sleiver osv. Vi har fire visper, hvorav to vi aldri bruker.. Grunnen er enkel - den ene i tre har knukket en spil, mens den andre henger makaronien seg så godt fast i. Den i tre endte opp i kassen utenfor døren med ved til vinteren, og den i metall ble lagt ut i en pose i gangen. Vurderer å ordne til en eske å ha i gangen til declutteringstingene som skal videre til fretex/loppemarked/andre.
Hva har du kvittet deg med i dag?

1 kommentar:

elsbar sa...

Hei ! Jeg trenger også virkelig å begynne å kaste ting jeg ikke trenger. ;) Fin blogg !
Bård