søndag 20. juli 2008

Dag 14 av 365 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.

Dag 12..
Før vi reiste på ferien måtte jeg finne noe å pakke i. Alt var stuet bort bak sprinkelsengen til den nye babyen som er ventet om 6 uker. Men, hva var det som lå inni skapet? Joda en hel haug vesker. Og er det mulig å bruke vesker som ligger inni et skap, bak en seng? Neida, så jeg sorterte ut 3 stk som står klar ved døren og skal til fretex når vi kommer hjem.
Hva har du kvittet deg med i dag?

Ps. Dette blir den siste autopostede bloggposten herfra. Om jeg framdeles er på ferie tar jeg et par dager fri, også kommer de resterende dagene når jeg har kommet meg hjem og i hus.

1 kommentar:

Sølvis blog sa...

3 ødelagte lamper m tilbehør