fredag 11. juli 2008

Dag 5 av 365 declutteringsdager

Spørsmålet er: Hvor deilig ville DU føle deg om du fjernet en ubrukt ting fra huset ditt hver dag i ett helt år? Declutterings-utfordringen! Kast, gi bort, eller selg en ting fra hjemmet ditt hver dag i ett år.
Ingen regler.
Ingen råd.



Dag 5..
I dag har jeg ryddet utav skap på kjøkkenet, og i det ene skapet har jeg mange kokebøker. Bla annet noen som er min mor sine. De er nå pakket ned i en kasse og står i gangen. Tar den med meg når jeg reiser innover til henne i morgen. Nå er det plass til flere bøker i skapet mitt!
Hva har du kvittet deg med i dag?

4 kommentarer:

Sølvis blog sa...

En stk tom shampoo-flaske som har stått på badet i en mnd, og en skrubbesvamp som har ligget utrørt i dusjen i mange år.

Monica sa...

Eg har òg vore på badet i dag.

merete sa...

Bra å få kokebøker ut av huset.
Er målet å redusere, så gjør plass for kokebøker du får lånt fra bibliotekt... eller kanskje du har kokebøker andre steder i huset som nå få komme "hjem" til kjøkkenet?En av de "unevnelige under" som var sliten i strikken gikk i søpla i steden for i vaskekurven. Tror ikke fretex vil ha den *fnis*.

Naturlige Anita sa...

Målet mitt med å rydde ut kokebøkene var å få bort det som i bunn og grunn ikke var mitt og som ikke ble brukt. Nå har også Journalen min fått plass i kjøkkenskapet, og det er deilig. Tror ikke jeg skal fylle skapet med masse nye kokebøker med det samme, men det er greit å ha plass i tilfelle.